Wednesday 5 September 2012

biskut raya..hari raya

Assalamualaikumm..

Hai suma...


biskut raya tahun 2012



 Huh..ni biskut raya untuk hari raya tahun ni..hmmm.....nampak sedap,kan..?nak beli,ke?hehehe...biskut raya ni bukan untuk dijual tau tapi buat sendiri untuk makan-makan.Hei..jangan fikir ni biskut raya 'tunjuk-tunjuk'..no no nooo...

Sebenarnya,kalau korang nak tau tiap2 tahun raya je,mesti kami akan buat biskut raya..eh..jap jap..mak yang banyak buat biskut raya ni sebab saya dan adik masih belajar lagi..:(sedih..tak dapat tolong mak buat biskut raya..Sedap tau rasa setiap jenis biskut-biskut tu.Jangan risau lah menariknya si biskut raya rasanya memang tak terkata..sampai orang yang merasanya tak percaya yang mak kita yang buat semua tu. ...Betul tak tipu..

Ingat lagi masa 1st time bawa biskut raya ke kolej saya sebanyak 7-8 jenis biskut raya tiap 1 bekas dari bilik saya ke bilik kawan-kawan.Mati-mati ingat saya ni berniaga biskut raya padahal nak bagi dorang rasalah..Kan dah raya tu..Alahai..penangan biskut raya daripada tangan mak.hehe..macamlah mak orang lain tak penah buat..



Tapi memang tak sangka ramai kawan suka sangat biskut raya sampai kalau boleh nak order siap laa untuk raya tahun depan..fuuuhhllaammakk....tak menang tangan kak oi..pekerja tak ramai nak wat suma tu..:)Walaupa pe pun tima kasi tau..terharu giler saya ni bila tengok korang begitu suka dengan biskut raya saya ni.


Tu je lah nak cakap..hari raya lengkap bersama biskut raya...sekian wassalam..:)



2 comments: