Sunday 26 August 2012

THANK YOU....

Assalamualaikum..
helo,suma....

Selamat Hari Lahir,Farahin yang ke-21tahun..;)

Tanggal 11 Ogos 2012,genap sudah umurku 21 tahun.Alhamdulillah...tua dah aku ye tapikan saya nampak seperti umur 12 tahun sebabnya fikiranku dan ketinggian ku persis budak sekolah rendah.Dah laa tak matang,nangis pastu ngadu kat suma orang.hehe..Caya tak..Kalu percaya pun boleh..tak ada hal..Kawan-kawan je tau pasal aku.hmmm...ntah pe yang dorang tau pasal aku tapi yang pasti aku tak tau.haha..mengarut dah.ok lah 12 tahun pun bolehlah nampak muda sikit.

Bila time hari lahir je mesti pakat-pakat wish,kan..haaa...terutamanya kalu kat facebook. Almaklumlah,tarikh lahir facebooker dah terpampang kat profile tau lah.Samalah kat facebook saya.Berduyun-duyun mesej masuk kat facebook saya untuk ucap pelbagai ucapan selamat hari lahir kepada ku.So,kawan-kawan facebook,farahin nak ucapkan terima kasih sangat-sangat atas ucapan kalian walau hanya sekadar 'hb' atau 'selamat hari lahir'.;) tak lupa kepada yang telah hantar mesej melalui henfon.LAGI SERONOK  :)


THANK YOU!! 

Kalu nak tau seharian aku telefon famili dan kawan secara percuma.1 hari je laa sebabnya saya pakai Maxis.Dari pukul 12 tengah malam sampai 12 tgh mlm esoknya..kol dorang sampai tak tau nak cerita pa tah hehe..Gambar di bawah ni adalah hasil coretan kawan saya.Kreatif,kan..kawan saya cakap waktu ni lah masa kita untuk merentasi semua negara yang ada di dunia ini sambil menimba ilmu.Saya memang nak ke negara2 terutamanya negara 4 musim paling bagus ke Mekah.Insyaallah..:)

'Hemo-hemo sensei',panggilan dia padaku..Arigatoo..;)
Kawanku,Sarah post kat FB saya (buatan sendiri tau)

Gambar patung ni pula adalah pemberian kawan-kawan..Yaya kawan Boboyboi.Comel,kan..Adik-adikku jeles kot sebab kakak dia dapat hadiah yang comel.hehe..
Yaya.Pemberian kawan2 :)

Jadi,segalanya membuatkan saya rasa terharu dan dihargai..THANK YOU..
:)

     p/s:coretan saya ni hanya cerita saya.tak ada guna untuk menyakiti hati atau memalukan diri sesiapa.Harap maklum..

Wassalam...











No comments:

Post a Comment