Monday 19 March 2012

farahin is new...


heloooo...

Assalamualaikum..
Wah...first time taip kat sini...blog pertamaku...hehe..
Namaku Farahin Nordin..Ramai orang panggil saya Farah..kenapa,ye?sebab kata orang nama Farahin panjang sangat sampai x blh laa nak sebut..betul,ke?betul kot.hmm...tapi ..saya x kisah...farahin ke farah ke...In ke..tapi y pasti kalau ada yang panggil saya Ahin pun lagi best..:)heheh..


Kenapa Fasya Ahin?
mesti ada yang nak tau sebab apa nama saya Fasya?Bukan saja-saja tau..Asal nama Fasya tu daripada nama kami adik-beradik....nak tau??mestilah kan...sebab ramai yang dok tanya ni..aduh...jenuh nak cerita...


F  :  FARAHIN 
A  :  ADLIN    
SY :SYAZWIN  
A: AZFAR
tu laaa citenya....:)..kalau nak tau saya adalah kakak kepada 3 orang adik..biasalah tu...hehe..


 simple nye..jumpa lagi...daaaaa...:)



    8 comments:

    1. haha pg ltk gmbr ratatouille..ltk lh gmbr angah ke bru btul comel.kah3

      ReplyDelete
    2. heheh...jgn nk perasan lbh...dia lg comel..:0

      ReplyDelete
    3. haha biarlah..rmi dh org ckp angah comel nk buat cemano..

      ReplyDelete
    4. alangkah bagusnya kalau farahin dpt lihat blog ku. huhuhu

      ReplyDelete
    5. sori..nak follr awk,bihah..kita lmbt skit nk try blog ni..sat no..:)

      ReplyDelete
    6. hahaha.
      aku panggil ko hemo-hemo sensei..
      hurmm..xda dlm list pon.

      p/s : adlin jgn jeles.haha

      ReplyDelete