Friday 23 March 2012

memori sem terakhir

Menghitung hari..detik demi detik.(nyanyi lu)..masa berlalu terlalu cepat tanpa kusedari yang aku bakal meninggalkan kehidupan di alam semester ini.Sebenarnya,bulan 3 ni adalah semester terakhirku dalam pengajian diploma di UiTM,Arau.terutamanya teman2 sepengajian ku,kawan2 kolej,pesyarah2 dan semua memori di sini. Mengikut perasaan hati yang halus memang dah berhari-hari air mata jatuh..sebab aku cukup merindui semua kenangan daripada semester 1 sampai semester 6.Dari awal pengenalan kwn bilik,kawan kelas sampai aku boleh kenal erti persahabatan yang ukhwah dan erat.Terharu.Betul kata ayah hidup di universiti haruslah da rasa seronok dalam mengharungi cabaran untuk mencapai kejayaan. Juga,kenal erti berdikari..Berdiri Di atas Kaki sendiRi?itu sudah pasti...hehehe...
Aku bukanlah seorang pelajar yang berkaliber atau terbaik tapi bimbingan teman2 disekelilingku membuatkan aku belajar untuk tabah dan sabar..kerana ada orang lain yang kurang bernasib baik dariku..alaaa...awat sedih ni....jgn sedey2..AKU RINDU KAWAN2...sahabat insyaallah untuk selamanya..amin...

saya bila dengan kawan.
 banyak2 cerita pun dah ngantuk..nanti kita sambung...:)wasaalm...

No comments:

Post a Comment