Saturday 14 September 2013

syok Candy Crush

ASSALAMUALAIKUM....


Wah..wah...Farahin sekarang ni makin aktif main Candy Crush sampaikan benda lain pun tak ambil peduli..hahah...Usah kecewa ye,kawan-kawan..

Nak diceritakan pada blog ini, dulu-dulu Farahin bukannya suka main mana-mana game kat FB melainkan main Coco Girl je. Sebab kita suka main tukar-tukar baju dan macam game yang ada dalam game tu.Just for fun je. Lama-lama dah jarang main game tu. Entah tak tau kenapa...Game yang lain juga kita tak pedulikan walaupun kita sering terima notification daripada kawan FB untuk bermain bersama..Best juga jadi femes kat FB.boleh diajak main sekali.Sampailah permainan Candy Crush mula menular pada setiap pengguna FB kebelakangan ini.

Mula-mula kita ini kerek lah tak nak main game ni sebab game tu cliche dan mesti bosan giler.. Selalu ignore je invite orang untuk main game itu dan kadang tu kita accept je untuk mereka dapatkan life dari game tu. Sehinggalah satu ketika  itu,hatiku tergerak untuk memulakan permainan tersebut. Ye lah curious juga bila kawan-kawan aktif main Candy Crush dan apa yang seronoknya.Sekali kumain ....wow!! dah namanya Candy Crush mestilah permainan gula-gula ye tak?Khusyuk juga main benda tu.:)

Lama-kelamaan tu,kita pun dah ketagih main game itu....Sampaikan kita boleh jadi macam ni:





main sampai habis level.
Kita suka dengar Ayat " SWEET"...dan "Sugar Crush"...meletop bak hang.....:)
oklah..jumpa lagi...kita bercandy crush,ye..hahaha..dah penat main,baik baca buku..


Wassalam...:)  
                                                                                                   
                                                                                                            
*hanya bercerita di sini*

No comments:

Post a Comment