Sunday 28 October 2012

cerita je..

Assalamualaikum...
helo..suma..:)

Dah lama tak update blog ni..Tak tau lah nak cerita apa sekarang ni.Ikutkan pikiran aku ni macam2 nak cerita kat sini tapi hmmm takut gak bila dah post ni..malu tak sudah.Sekarang ni aku dah habis diploma dan aku harap sangat dapat sambung ijazah..Aamiin...:)Sepatutnya dah lama aku grad diploma ni tapi adalah masalah yang kena settle waktu tu..hmmm..Nak cerita pun dah da rasa malu dan segan tapi ada juga kawan yang dah tau pasal status aku sekarang ni..Kira aku ni bernasib baik laa sebab kawan yang dah tau ni bagi juga sokongan moral kat aku..:)*senyum tanda terima kasih*


Memang time tu aku amik kisah pasal kesilapan aku tapi bila aku pikirkan balik ada hikmahnya.Macam2..Jadi lama2 aku kena ketepikan perasaan kecewa dan malu pada diri aku sebab kalau aku teruskan rasa negatif ni bermakna aku tak suka keadaan tu..atau tak suka takdir..Setiap masalah pasti ada penyelesaian..:)Jadi,aku pasti dapat cari penyelesaian tu..(pe bendalah aku merapu ni)..

Demi masa depan aku kena berubah.Bukan berseronok macam time diploma atau bermanja dengan  situasi tapi benar-benar serius dengan situasi sekarang..Sekarang ni aku sedang bercuti sementara menunggu result periksasem.I really hope that I can continue to degree level on that time..REPEATER NO WAY!!




 Glad u read this post..hehe...
  kalu merapu bolehlahh...:)

                                                             

            goodbye:)
       

No comments:

Post a Comment