Monday 2 July 2012

Rindu Famili..

Assalamualaikum...
Salam 1 Julai 2012 bersamaan 11 Syaaban 1433..maknanya lagi 20 hari lagi kita akan menghadapi bulan Ramadhan..

Sebenarnya,saya nak cerita yang saya rindu sangat kat keluarga ku yang berada di Sepang dan saya masih di Araustralia..hehe..Ramai member dok tanya pasai pa saya dok kat Araustralia ni?1 soalan je pun payah nak jawab,kan..Jadi,jawapan saya adalah hati saya suka bila berada di Araustralia..hahah..walaupun tak lah semenarik di oversea..mana ada koala bear ka kanggaroo ke..adoi...=.=!! Hanya saya n sesetengah orang je tau pasal hal ni..

Padahal dah nak masuk 4 minggu kot dok berjauhan..hehe..(macam tak pernah berjauhan)Memang rindu kat mereka tu.Jadi,jalan terbaik untuk lepaskan rasa rinduku pa lagi dengan telefon merekalaa..henfon ada,facebook da, pa lagi dengan kaedah teknologi ni..kalau pakai surat pun lagi best..haha..tapi dah lama tak tulis surat sejak berzaman ni..adoi..:).lagi cepat lagi bagus. 

Tak apa,nanti bila da masa terluang je saya akan pulang ke rumahku..Oh..rumah sayangku..I will home..hehe..Mereka lagi senang bila dengar kabar yang saya akan pulang..tengok famili,rumah dan kucing2..Kalau terjumpa kawan pun best gak.Boleh lah kita bersembang,kan..kan...:)

okeylah...tu je ceritanya..Wassalam..

No comments:

Post a Comment