Saturday 5 May 2012

tak sengaja tiru exam;)

                                               Assalamualaikum..
Pernah tiru dalam exam x?alaaa..kalu tnya kat sini mesti ada yang mengangguk ke sebut 'ya' bahawasanya ada yang pernah meniru dalam peperiksaan...eleehh...tipulaa saya x pernah meniru dalam exam ,kan..hehe..kat sini boleh saya mengaku yang saya pernah meniru dalam peperiksaan tapii..jarang2 laa...kalu kawan saya ni tau pasal kes ni hah..memang tau sangat kes saya pasal tiru ni..yang pasti xdalaa sampai ambil risiko sangat...>.<!

okey...saya dah mengaku..(hehe..malunya)..=.= 

Cerita pasal tiru dalam exam ni..Serius saya nk cakap yang sampai sekarang iaitu zaman universiti masih ada lagi pelajar yang ada tabiat meniru dalam exam.Tapi rasanya ada tak pelajar yang secara tak sengaja terbawa masuk nota pastu ..hah..ms tu laa da can nak tiru.hehe...kalu tanya kat penulis blog ni sure la pernah...

Mulalah kisah.....
camtulah gayanya..tp bukan henpon.

Kisah ni masa Form 5,masa tu tak silap saya sedang menjalani ujian bulanan..kot..subjeknya ialah subjek yang saya tak suka;Sejarah..tapi bukan pasal tu kita tiru..kejap2...sebenarnya saya tak ada niat pun nak tiru tapi tengah dok syok menjawab tu tetiba je dok seluk poket baju sekolah tu..eh,da nota laaa...heheh...cikgu pula dok belakang kelas dan saya lagi best dok depan sekali tepi tingkap..Pura-pura terkejut konon sekali amik ko..salin jawapan kot..Kawan2 saya perasan memang nganga kot tengok saya sedap je salin.Untunglaaa...tapi tu dulu.....sekarang saya tak buat dah macam tu..tapi serius kawan-kawan kelas tak ngadu pun kat cikgu..hehe...Minta maaf,cikgu..;)

Kira bagus terbawa masuk nota daripada ada niat macam tu..tak baik tau...;) 
Tapi sebaiknya elaklah daripada cubaan meniru.Kalau jawapan betul sekali pun tak ada berkat ilmu tau..:)


  p/s:sebenarnya nak cite je pasal saya tiru..hehe..jangan marah....waasalam....

No comments:

Post a Comment